keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Kolmas koruilta

Kolmas koruilta, tällä kertaa tyttären työpaikan iloisessa pulppuavassa naisseurassa, oli odotettu tapahtuma. Taas olin jo etukäteen päättänyt, mitä haluan tehdä. Ihan ensin tein rakkaalle ystävälleni synttärilahjaksi rannekorun. Siitä ei minulla valitettavasti ole kuvaa, mutta tein sen samalla tekniikalla, kuin edellisen kerran rannekoruni. Katsotaan, josko saisin siitä vielä kuvaa myöhemmin tänne.

Seuraavaksi tein itselleni uuden rannekorun. Netistä olin selaillut ideoita ja halusin vähän "bling-blingiä". Tällainen siitä sitten tuli...


Seuraavana vuorossa oli samalla tavalla tehty rannekoru sini-valkoisin värein. Korun lähetin sitten yllätyksenä kuopuksellemme, joka viettää vaihtarivuottaan Kansasissa USA:ssä. Toivottavasti tykkäsi... itse olin sitä mieltä, että korusta tuli tosi söpö.


Vielä tähän en malttanut lopettaa. Halusin vielä kokeilla erilaista kaulakorua. Ideana oli muutama isompi helmi, keskellä roikkuu riipus ja loppuosa korusta on ketjua. Lopputulos ei sitten kuitenkaan onnistunut... korusta tuli valmis, mutta ei sellainen kuin olin ajatellut...  Nyt ajatuksena onkin, että korjaan korun ihan itse... siitä lisää myöhemmin, toivottavasti :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti